Europa: + 33 2 33 61 16 70 | Ameryka: +1 438 800 6104

Czujnik ciśnienia w układzie wspomagania kierownicy

Dostawa w ciągu 3 do 5 tygodni
  • Zakres temperatur od -35 do +120°C.
  • Czas reakcji wyjścia 3 mS.
  • Długa żywotność wynosząca 3 miliony pełnych cykli.
  • Nadaje się do trudnych środowisk systemów samochodowych.

Cechy produktu Czujnik ciśnienia w układzie wspomagania kierownicy

Prezentacja produktu

Czujnik ciśnienia układu wspomagania kierownicy monitoruje i reguluje ciśnienie oleju pod wysokim ciśnieniem krążący w lewej lub prawej komorze cylindra mocy, gdy obracana jest kierownica.

Dane są następnie przesyłane do ECU do sterowania wysokociśnieniową pompą oleju układu kierowniczego. Jednocześnie kierownica oddziałuje na wysokociśnieniowy cylinder napędowy oleju, ułatwiając kierowanie i zmniejszając wysiłek wymagany do manewrowania.

Produkt posiada dobra niezawodność i długą żywotność i nadaje się do pracy w trudnych warunkach układu samochodowego.

Cechy

Ciśnienie operacyjne 0 ~ 10,6 MPaG (regulowany zakres)
dokładność

±1,0%FS (liniowość, histereza, powtarzalność)

Całkowity zakres błędu: ±3,0% FS (-35℃~+120℃)

Dostępna jest również wersja o wysokiej precyzji

Temperatura pracy -35 ℃ ~ + 120 ℃
Temperatura przechowywania  -40 ℃ ~ + 150 ℃
Ciśnienie ochronne 15,9 MPaG
Ciśnienie rozrywające 20 MPaG
Miejsce pracy olej hydrauliczny
Długość życia 3 milionów pełnych cykli
wibracje  11 g (50 ~ 2000 Hz)
Interfejs elektryczny YAZAKI RK03FB
Poziom ochrony IP69K
Materiał obudowy SWRCH22A-DA
Podłączenie ciśnieniowe M12 x 1,25
Napięcie zasilania 5,0 ± 0,25 V prądu stałego
Napięcie wyjściowe 0,5 ~ 4,5 V DC (regulowane w zakresie 5 V)
Prąd zasilania 10 mA (maksymalnie)
Impedancja obciążenia 10 KΩ (typowo)
Czas reakcji wyjścia 3 mS
Ochrona przed przepięciami 40 V DC
Odwróć napięcie -40 V DC
Ochrona contre les court-circuits Tak
ESD  15 KV
EMC (512 MHz do 1 GHz) 50 V / m
EMC (1 MHz do 512 MHz) 100 V / m

Te produkty mogą interesują Cię