Europa: + 33 2 33 61 16 70 | Ameryka: +1 438 800 6104

Czujnik ciśnienia oleju w skrzyni biegów w samochodzie

Dostawa w ciągu 3 do 5 tygodni
  • Zakres od -40 do +140°C.
  • Złącze M10 × 1,25-6g.
  • Czas reakcji wyjścia <10 milisekund (T90).
  • Długa żywotność wynosząca 3 miliony pełnych cykli.
  • Nadaje się do oleju przekładniowego w samochodach.

Cechy produktu Czujnik ciśnienia oleju w skrzyni biegów w samochodzie

Prezentacja produktu

Stosowane są czujniki ciśnienia oleju w przekładniach samochodowych ocenić ciśnienie oleju w skrzyni biegów, oferując precyzyjny i wyrafinowany pomiar.

Ich wysoka precyzja pozwala na precyzyjną regulację sterownika skrzyni biegów, zapewniając optymalną pracę. Poza tym te czujniki są znane ze swojej niezawodności i długowieczności, przystosowane do wymagających warunków charakterystycznych dla pojazdów mechanicznych.

Dzięki konstrukcji z konstrukcją kondensatora ceramicznego, zapewniają one łatwą integrację z różnymi nośnikami pomiarowymi, zapewniając optymalną kompatybilność.

Cechy

Ciśnienie operacyjne 1 ~ 20 barA
dokładność

±2% VCC (-40℃~+140℃) Dostępna jest inna wersja o wysokiej precyzji

Temperatura pracy -40 ℃ ~ + 140 ℃
Temperatura przechowywania  -40 ℃ ~ + 150 ℃
Ciśnienie ochronne Bary 40
Ciśnienie rozrywające Bary 60
Miejsce pracy huile de transmisji
Długość życia 3 milionów pełnych cykli
wibracje  10 g (50 ~ 2000 Hz)
Interfejs elektryczny Packard
Poziom ochrony NA
Materiał obudowy SAE(AISI) 1022
Podłączenie ciśnieniowe M10×1,25-6g
Napięcie zasilania 5,0 ± 0,25 V prądu stałego
Napięcie wyjściowe 0,5 ~ 4,5 V DC (regulowane w zakresie 5 V)
Prąd zasilania 10 mA (maksymalnie)
Impedancja obciążenia 3 KΩ (CIĄGNIĘCIE W DÓŁ)
Czas reakcji wyjścia <10 ms (T90)
Ochrona contre les court-circuits Tak

Te produkty mogą interesują Cię