Dostawa w ciągu 3 do 5 tygodni
Czujnik ciśnienia oleju w skrzyni biegów w samochodzie
- Przyłącze M10 × 1,25-6
- -40 do +140 ° C
- 0 ~ 60 barów
- Automatyczna skrzynia
Stosowane są czujniki ciśnienia oleju w przekładniach samochodowych ocenić ciśnienie oleju w skrzyni biegów, oferując precyzyjny i wyrafinowany pomiar.
Ich wysoka precyzja pozwala na precyzyjną regulację sterownika skrzyni biegów, zapewniając optymalną pracę. Poza tym te czujniki są znane ze swojej niezawodności i długowieczności, przystosowane do wymagających warunków charakterystycznych dla pojazdów mechanicznych.
Dzięki konstrukcji z konstrukcją kondensatora ceramicznego, zapewniają one łatwą integrację z różnymi nośnikami pomiarowymi, zapewniając optymalną kompatybilność.
Ciśnienie operacyjne | 0 ~ 2900 KPa G (zakres można regulować) |
dokładność |
±1,6% FS (-40℃~+140℃) Dostępna jest inna wersja o wysokiej precyzji |
Temperatura pracy | -40 ℃ ~ + 140 ℃ |
Temperatura przechowywania | -40 ℃ ~ + 150 ℃ |
Ciśnienie ochronne | 50 barów przy 1 godz |
Ciśnienie rozrywające | 100 barów przy 30 s |
Miejsce pracy | huile de transmisji |
Długość życia | 3 milionów pełnych cykli |
wibracje | 10 g (50 ~ 2000 Hz) |
Poziom ochrony | NA |
Materiał obudowy | A6061-T6 |
Podłączenie ciśnieniowe | 2×∮8,22±0,03 |
Napięcie zasilania | 5,0 ± 0,25 V prądu stałego |
Napięcie wyjściowe | 193~3896 (regulowane w zakresie 5V) |
Prąd zasilania | |
Impedancja obciążenia | 3 KΩ (CIĄGNIĘCIE W DÓŁ) |
Czas reakcji wyjścia | <10 ms (T90) |
Ochrona contre les court-circuits | Tak |