Dostawa w ciągu 3 do 5 tygodni
Czujnik ciśnienia oleju w skrzyni biegów w samochodzie
- Przyłącze M10 × 1,25-6
- -40 do +140 ° C
- 1 ~ 20 bar
- Automatyczna skrzynia
Monitoruj w czasie rzeczywistym ciśnienie w zbiorniku gazu układu hamulcowego. W przypadku niewystarczającego ciśnienia czujnik ciśnienia będzie przesyłać precyzyjne sygnały do ABS i ECU aby szybko wykryć i wyeliminować potencjalne zagrożenia.
Precyzja pomiarów gwarantuje optymalna kontrola układu hamulcowego przez ABS. Czujnik ten zapewnia wysoką niezawodność, długą żywotność i idealnie nadaje się do wymagających środowisk motoryzacyjnych.
Ciśnienie operacyjne | 0 ~ 15 barów (zakres można regulować) |
dokładność |
±1% FS (0℃~+100℃) ±1,5% pełnej skali (-40℃~+150℃) |
Temperatura pracy | -40 ℃ ~ + 150 ℃ |
Temperatura przechowywania | -40 ℃ ~ + 150 ℃ |
Ciśnienie ochronne | 30Bar G |
Ciśnienie rozrywające | 100Bar G |
Miejsce pracy | płyn przekładniowy |
Długość życia | 3 milionów pełnych cykli |
wibracje | 11 g (50 ~ 2000 Hz) |
Interfejs elektryczny | przycisk końca oleju 1718644-B (MAGNA) |
Materiał obudowy | stal węglowa SAE1022A lub SWRCH22A-DA |
Podłączenie ciśnieniowe | M16×1,5-6g |
Napięcie zasilania | 5,0 ± 0,5 V prądu stałego |
Napięcie wyjściowe | 0,5 ~ 4,5 V DC (regulowane w zakresie 5 V) |
Prąd zasilania | 10 mA (maksymalnie) |
Czas reakcji wyjścia | 3 mS |
Ochrona contre les court-circuits | Tak |