WARUNKI SPRZEDAŻY 

1.1 Zakres stosowania ogólnych warunków sprzedaży. Niniejsze ogólne warunki sprzedaży („CGV”) mają zastosowanie do każdego zamówienia złożonego przez klienta („Klient”) firmie GUILCOR na produkty, które sprzedaje. Do wszystkich zamówień stosuje się Ogólne Warunki Handlowe w brzmieniu obowiązującym na dzień złożenia niniejszego Zamówienia.   

1.2 Zamówienie 

Klient oświadcza, że ​​przed złożeniem Zamówienia zapoznał się z informacjami, o których mowa w art. L111-1 Kodeksu konsumenckiego, a w szczególności z istotnymi cechami Produktów i Usług oraz ich cenami. Gdy 

Zamówienia, Klient przekazuje GUILCOR, na swoją odpowiedzialność, dokładne, dokładne i kompletne niezbędne informacje, dotyczące w szczególności adresu dostawy Produktów i/lub adresu rozliczeniowego. W przypadku błędu GUILCOR nie będzie ponosić żadnej odpowiedzialności. Podpisanie Zamówienia lub jego potwierdzenie przez Klienta stanowczo i ostatecznie formalizuje zawarcie umowy („Umowa”) z GUILCOR. W przypadku całkowitego lub częściowego anulowania Zamówienia, o czym zdecydował jednostronnie Klient przed dostawą, GUILCOR może zatrzymać już zapłacone kwoty i zażądać zapłaty pozostałej kwoty Zamówienia, nie licząc innych odszkodowań, które Klient może zapłacić za wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 6 poniżej. 

Zalecenia przed Złożeniem Zamówienia: Przed każdym Zamówieniem zaleca się Klientowi upewnienie się, że Produkt odpowiada jego oczekiwaniom oraz warunkom realizacji lub montażu. W przypadku konkretnego zastosowania, a w szczególności zastosowania w systemie ERP (Establishment Receiving the Public), Klient musi wcześniej zapytać o szczególne wymagania, które mogą być wymagane przez przepisy. Obowiązkiem Klienta jest sprawdzenie zgodności Produktu w przypadku eksportu lub używania Produktu poza Francją kontynentalną. 

 

Artykuł 2: Produkty i usługi  

Zasadnicze cechy Produktów wskazane są na stronie internetowej GUILCOR („Strona”). Aby lepiej odpowiadać potrzebom Klienta, oferta Produktów może w dowolnym momencie ulec zmianie na Stronie. Klient ma obowiązek zapoznać się z etykietami, kartami danych technicznych, zaleceniami dotyczącymi montażu Produktu oraz wszelkimi informacjami znajdującymi się na Produkcie lub jego opakowaniu przed jego użyciem lub instalacją. 

2.1 Produkty standardowe lub standardowe z opcją Produkt standardowy oznacza produkt zgodny ze standardem produkcji masowej. Produkt standardowy z opcją oznacza produkt zgodny ze standardem produkcji seryjnej, który można dostosować zgodnie z opcjami oferowanymi przez GUILCOR. 

2.2 Produkty niestandardowe 

Wyroby na wymiar wykonywane są na wymiar na życzenie Klienta.  

 

Artykuł 3: Cena 

Ceny sprzedaży Produktów standardowych dostępne są na Stronie. Jakakolwiek zmiana ceny dokonana przez GUILCOR po złożeniu Zamówienia nie ma na nią wpływu. Ceny Produktów i Usług zawierają wszystkie podatki (TTC) według aktualnej stawki podatku VAT. Ceny te nie obejmują kosztów dostawy.  

 

Artykuł 4: Płatność 

4.1 Tryby płatności  

Płatność za Produkty dokonywana jest gotówką bez rabatu, chyba że na potwierdzeniu zamówienia GUILCOR wskazano inaczej. Zamówienia można opłacić czekiem, przelewem, kartą bankową lub zdalnie za pośrednictwem naszego dostawcy płatności zdalnych. Klient może zostać poproszony w trakcie dokonywania płatności o okazanie dowodu tożsamości. Faktura za Produkty zostanie wystawiona po opłaceniu całości Zamówienia i przesłana Klientowi. 

4.2 Brak zapłaty – kary 

Klient nie może pod pretekstem złożonej przez siebie reklamacji wstrzymać całości lub części należnych GUILCOR kwot ani wypłacić odszkodowania. Ponadto pozostała do zapłaty pozostała część Zamówienia stanie się wymagalna. W drodze wyjątku w przypadku Klienta Profesjonalnego należna kwota zostanie powiększona o kary za zwłokę w płatnościach według stawki stosowanej przez EBC powiększonej o 10 punktów procentowych i 40 EUR na pokrycie kosztów odzyskiwania należności. GUILCOR zastrzega sobie także prawo dochodzenia od Klienta odszkodowania za poniesioną szkodę. 

4.3 Zastrzeżenie tytułu  

 

Przeniesienie własności Produktów jest wyraźnie uzależnione od pełnej zapłaty ceny głównej i akcesoriów. 

 

Artykuł 5: Dostawa – Odbiór Produktów w sklepie W przypadku każdego Zamówienia Klient może wybrać dostawę pod wskazany przez siebie adres 

5.1 Liwraison 

Koszty dostawy: Koszty te pojawiają się w formularzu zamówienia GUILCOR. 

Czas dostawy: W przypadku Francji czas dostawy wynosi 72 godziny w przypadku produktów znajdujących się w magazynie i 5 tygodni w przypadku produktów w fazie produkcji. O ile nie zostanie określony termin płatności, dostawa uzależniona jest od wpłaty salda Zamówienia. GUILCOR poinformuje Klienta za pomocą wszelkich środków komunikacji o wszelkich możliwych opóźnieniach w dostawie. Jeżeli GUILCOR przekroczy ogłoszony termin dostawy o więcej niż 15 dni, Klient może odstąpić od Umowy na warunkach określonych w art. L.216-2 Kodeksu konsumenckiego. 

Warunki dostawy: GUILCOR zastrzega sobie prawo do obciążenia Klienta kosztami związanymi z ponowną wysyłką Produktu, wynikającymi z podania przez Klienta błędnych informacji. Przy dostawie Produktów Klient ma obowiązek podpisać dowód dostawy przedstawiony przez przewoźnika. Klient ma obowiązek sprawdzić stan Produktów. W przypadku widocznej nieprawidłowości (uszkodzone opakowanie, brakujący, uszkodzony lub uszkodzony Produkt) stwierdzonej w momencie dostawy, Klient ma obowiązek: 

opisz dokładnie na dowodzie dostawy stan Produktów (przykłady: „brakuje 1 produktu z 2 zamówionych). 

mieć jakiekolwiek zastrzeżenia podpisane przez przewoźnika. 

w ciągu 3 dni od dostawy należy poinformować obsługę klienta GUILCOR o tej niezgodności, wysyłając wiadomość e-mail na adres contact@guilcor.com, podając swoje imię i nazwisko, adres oraz numer zamówienia. GUILCOR przekaże Klientowi swoją zgodę lub odmowę na żądanie zwrotu Produktów tak szybko, jak to możliwe. W tym przypadku za koszty zwrotu odpowiada firma GUILCOR. W przypadku braku konkretnych zastrzeżeń, dostawę uważa się za zgodną z Zamówieniem. 

 

Artykuł 6: Przeniesienie ryzyka 

Klient obejmuje Produkty w momencie ich dostarczenia. Ryzyko utraty, kradzieży lub pogorszenia jakości Produktów, a także szkód spowodowanych przez Produkty przechodzą na Klienta z chwilą dostawy. 

 

Artykuł 7: Gwarancje    

Produkty i Usługi podlegają gwarancji po okazaniu faktury zgodnie z przepisami prawa. Określono, że świadczenie usług posprzedażowych w ramach gwarancji prawnych jest realizowane wyłącznie na terenie Francji kontynentalnej, z wyłączeniem terytoriów zamorskich i Korsyki. 

7.1 Gwarancja prawna  

GUILCOR ponosi odpowiedzialność za wady zgodności towaru z Zamówieniem na warunkach określonych w art. L.217-4 i nast. Kodeksu konsumenckiego oraz za wady ukryte rzeczy sprzedanej na warunkach przewidzianych w art. 1641 i nast Kodeks Cywilny. 

Wyciągi z Kodeksu konsumenckiego: Gwarancja zgodności: Klient: korzysta z okresu dwóch lat od dostarczenia towaru do działania; 

może wybrać pomiędzy naprawą lub wymianą towaru, z zastrzeżeniem warunków kosztowych przewidzianych w art. L. 217-9 Kodeksu konsumenckiego; 

jest zwolniony z obowiązku przedstawienia dowodu istnienia niezgodności towaru z umową w ciągu dwudziestu czterech miesięcy od dostarczenia towaru. Gwarancja na wady ukryte: 

Klient może powołać się na wadę ukrytą tkwiącą w Produkcie i czyniącą go niezdatnym do użytku. Jeżeli są przestrzegane warunki artykułów 1641 i następnych Kodeksu Cywilnego, może on zażądać rozstrzygnięcia sprzedaży lub obniżenia ceny sprzedaży zgodnie z artykułem 1644 Kodeksu Cywilnego. 

Wyciągi z Kodeksu konsumenckiego: art. L.217-4. Sprzedawca dostarcza towar zgodny z umową i odpowiada za brak zgodności istniejący w momencie dostawy. Odpowiada on także za wady zgodności wynikające z opakowania, instrukcji montażu lub instalacji, jeżeli leży to w zakresie jego odpowiedzialności na mocy umowy lub zostało wykonane na jego odpowiedzialność. 

Sztuka. L.217.5. – Nieruchomość jest zgodna z umową: 

1 ° Jeżeli nadaje się do użytku zwykle oczekiwanego od podobnego towaru oraz, w stosownych przypadkach: 

jeśli odpowiada opisowi podanemu przez sprzedającego i ma cechy, które ten ostatni przedstawił kupującemu w postaci próbki lub modelu; 

jeżeli posiada cechy, których kupujący może zgodnie z prawem oczekiwać, biorąc pod uwagę publiczne oświadczenia składane przez sprzedawcę, producenta lub jego przedstawiciela, w szczególności w reklamie lub etykietowaniu; 

2 ° Lub jeśli ma cechy określone za obopólnym porozumieniem stron lub nadaje się do jakiegokolwiek specjalnego użytku, o którym domaga się kupujący, o którym sprzedający został powiadomiony i który ten ostatni zaakceptował. 

Sztuka. L.217-12. – Postępowanie wynikające z niezgodności przedawnia się po upływie dwóch lat od dostarczenia towaru. Sztuka. L.217-16. Jeżeli kupujący zażąda od sprzedającego, w okresie obowiązywania gwarancji handlowej, która została mu udzielona przy nabyciu lub naprawie rzeczy ruchomej, przywrócenia objętej gwarancją, do pozostałego okresu dolicza się okres unieruchomienia wynoszący co najmniej siedem dni Okres gwarancji. Termin ten biegnie od momentu złożenia przez kupującego wniosku o interwencję lub udostępnienia do naprawy danego towaru, jeżeli udostępnienie następuje po złożeniu wniosku o interwencję.  

Wyciągi z Kodeksu Cywilnego: 

Sztuka. 1641. - Sprzedawca jest związany gwarancją z tytułu wady ukrytej rzeczy sprzedanej, które czynią ją niezdatną do użytku, do którego jest przeznaczona, lub które ograniczają to użytkowanie tak bardzo, że kupujący jej nie nabył lub gdyby tylko znał je za niższą cenę. 

Sztuka. 1648. - Powództwo wynikające z wad ukrytych musi być wniesione przez kupującego w ciągu dwóch lat od stwierdzenia wady. 

Sztuka. 1792-2. - Domniemanie odpowiedzialności ustanowione w artykule 1792 rozciąga się również na uszkodzenia, które wpływają na trwałość elementów wyposażenia konstrukcji, ale tylko wtedy, gdy są one nierozerwalnie związane z żywotnością, fundamentem i pracami konstrukcyjnymi, ramą, obudową lub pokrywą. 

Uznaje się, że element wyposażenia tworzy nierozłączną bryłę z jedną z prac związanych z żywotnością, fundamentem, szkieletem, obudową lub pokrywą, gdy jego usunięcia, demontażu lub wymiany nie można przeprowadzić bez pogorszenia lub usunięcia materiału tej pracy. 

  

Artykuł 8: Prawo właściwe - Mediacja - Właściwe sądy 

Niniejsze Ogólne Warunki podlegają prawu francuskiemu. W przypadku sporu Klient musi najpierw skontaktować się z obsługą klienta GUILCOR pocztą elektroniczną na adres contact@guilcor.com lub listem poleconym z AR na adres 

następujący: Route de Carolles 50530 SARTILLY 

Zgodnie z artykułem L. 211-3 Kodeksu konsumenckiego, w przypadku reklamacji złożonych już na piśmie w dziale obsługi klienta GUILCOR przez okres krótszy niż rok i które nie doprowadziły do ​​zawarcia porozumienia, klient prywatny może odwołać się bezpłatnie. Do mediacji. procedura.  

W przypadku braku porozumienia z Biurem Obsługi Klienta GUILCOR lub w przypadku niepowodzenia mediacji, jeżeli Klient jest osobą fizyczną, właściwą będzie jurysdykcja wyznaczona zgodnie z przepisami prawa powszechnego. Jeżeli Klient jest przedsiębiorcą, sądem właściwym jest Sąd Gospodarczy COUTANCES. 

 

Artykuł 9: Dane osobowe 

Dane osobowe przekazane GUILCOR przez Klienta służą prawidłowej realizacji Zamówień, zarządzaniu relacjami handlowymi i fakturami, podnoszeniu jakości oferowanych Produktów, jak najlepszemu odpowiadaniu na oczekiwania Klienta oraz w celu tworzenia statystyk handlowych i/lub umożliwienie mu korzystania z ofert GUILCOR, jego spółek zależnych i/lub partnerów handlowych. Klient wyraża zgodę na wykorzystanie jego danych przez GUILCOR i/lub osoby trzecie, spółki zależne lub partnerów handlowych GUILCOR. Zgodnie z przepisami dotyczącymi danych osobowych Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści danych, ich sprostowania, usunięcia oraz prawo ograniczenia przetwarzania, które go dotyczy, które może wykonać wysyłając wiadomość e-mail na adres: contact@guilcor.com lub pisząc do: GUILCOR, Route de Carolles 50530 SARTILLY. Konsumenci, którzy nie chcą być przedmiotem poszukiwań handlowych drogą telefoniczną, mogą bezpłatnie zarejestrować się na liście sprzeciwiającej się akwizycji telefonicznej, Bloctel. 

 

Z obsługą klienta GUILCOR można się skontaktować: • Telefonicznie pod numerem 0233611670 • Za pośrednictwem adresu contact@guilcor.com • Listownie na następujący adres: GUILCOR Route de carolles 50530 SARTILLY