Dostawa w ciągu 3 do 5 tygodni
Czujnik ciśnienia oleju w skrzyni biegów w samochodzie
- Przyłącze M10 × 1,25-6
- -40 do +140 ° C
- 0 ~ 60 barów
- Automatyczna skrzynia
Monitoruj dokładnie ciśnienie oleju silnikowego za pomocą naszego czujnika, przesyłanie danych do ECU i wyświetlacza miernika. Jeżeli pojawi się niewystarczające ciśnienie, ECU uruchomi alarm i podejmie działania mające na celu ochronę silnika.
Z ceramiczna struktura pojemnościowanasz czujnik zapewnia wyjątkową niezawodność i długą żywotność, idealną do wymagających środowisk motoryzacyjnych. Jego wysoka precyzja zapewnia precyzyjny pomiar ciśnienia w kolektorze silnika, a jego praca pozostaje niezawodna w całym zakresie temperatur, zapewniając stałą wydajność.
Ciśnienie operacyjne | 0 ~ 1000 KPaG (zakres można regulować) |
dokładność |
±1,5% VDC (-20℃~+85℃) ±2%VDC (-40℃~+150℃) Dostępna jest inna wersja o wysokiej precyzji |
Temperatura pracy | -40 ℃ ~ + 150 ℃ |
Temperatura przechowywania | -40 ℃ ~ + 150 ℃ |
Ciśnienie ochronne | pasek 20 |
Ciśnienie rozrywające | pasek 30 |
Miejsce pracy | olej silnikowy |
Długość życia | 3 milionów pełnych cykli |
wibracje | 13 g (100 ~ 400 Hz) |
Materiał obudowy | A6061-T6 |
Podłączenie ciśnieniowe | NPT 1/2 |
Napięcie zasilania | 5,0 ± 0,25 V prądu stałego |
Napięcie wyjściowe | 0,5 ~ 4,5 V DC (regulowane w zakresie 5 V) |
Prąd zasilania | 10 mA (maksymalnie) |
Impedancja obciążenia | 10 kω CIĄGNIĘCIE W DÓŁ |
Czas reakcji wyjścia | 3 mS |
Ochrona contre les court-circuits | Tak |
Ochrona przed przepięciami | 40 V DC |
Napięcie stałe | 16 V prądu stałego 60 sekund |
Odwróć napięcie | -14 V DC 30 sekund |