
Czujnik ciśnienia w układzie wspomagania kierownicy
- Przyłącze M12 x 1,25
- -35 do +120 ° C
- 0 ~ 10,6 MPaG
- Układ samochodowy
Ten mały, piezorezystancyjny czujnik ciśnienia na bazie krzemu, z wyjściem dostosowanym do wyjścia analogowego 0,3 do 3 V.. W swoim zakresie temperatur roboczych, to jednocześnie zbiera wartości ciśnienia i temperatury.
Dzięki danym korekcji temperatury i ciśnienia przechowywanym w chipie, to koryguje wahania temperatury, aby zapewnić dokładny pomiar ciśnienia. Korekta ta obowiązuje w całym zakresie temperatur, dzięki czemu możliwa jest korekta nie tylko czułości, ale także zera liniowego.
Zasilany niskim napięciem 3,3 V, czujnik ten zużywa mniej niż 1 mA prądu podczas pracy. Stosowany obecnie w ekspresach do kawy, stanowi niezawodne i dokładne rozwiązanie do monitorowania ciśnienia, nawet w zmiennych warunkach temperaturowych.
Ciśnienie operacyjne | 267 KPa |
Wpisz depresja | Ciśnienie względne (w oparciu o ciśnienie atmosferyczne) |
dokładność |
maks. 0,5% pełnej skali; Min. 1,5% SF |
Miejsce pracy |
powietrze (bez kondensacji) |
Temperatura pracy | 10 ~ 50 ℃ |
Miejsce pracy | powietrze (bez kondensacji) |
Napięcie zasilania | 3,3 V prądu stałego (min. 1,8; maks. 3,6) |
Prąd zasilania | Maksymalnie 2 mA |
Rozdzielczość wyjściowa | 1,7 mV |
Czas odpowiedzi | 1 ms |
Impedancja obciążenia | Impedancja obciążenia: większa niż 1kΩ |
Napięcie polaryzacji | 0,3 V prądu stałego (min. 0,2595; maks. 0,3405) |
Pełna skala napięcia | 3 V prądu stałego (min. 2,9505; maks. 3,3405) |