Zintegrowany czujnik temperatury i ciśnienia

Dostawa w ciągu 3 do 5 tygodni
  • Zakres od -40 do +140°C.
  • Czas reakcji wyjścia 10 milisekund.
  • Stopień ochrony IP65.
  • Nadaje się do kolektorów dolotowych samochodów.

Cechy produktu Zintegrowany czujnik temperatury i ciśnienia

Prezentacja produktu

TMAP (czujnik ciśnienia i temperatury dolotowej) monitoruje zmiany ciśnienia i temperatury w kolektorze dolotowym silnika, przetwarzając te dane na sygnał elektryczny. Informacja ta jest kluczowa dla ECU (Engine Control Unit), gdyż pozwala obliczyć ilość wtryskiwanego paliwa i określić optymalny moment zapłonu.

Czujnik ten wyróżnia się możliwością integracji pomiarów temperatury i ciśnienia, a także jego wysoka precyzja, wysoka czułość, niezawodna stabilność i niskie zużycie energii. Dodatkowo zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa i niezawodności, zapewniając bezpieczną i wydajną pracę silnika.

Cechy

Ciśnienie operacyjne 10 ~ 400 kPa (zakres można dostosować)
dokładność

±1,25% VDC (0℃~100℃)

Całkowity zakres błędu: ±2% VCC (-40℃~0℃)

±1,75% VDC (100℃~140℃)

Temperatura pracy -40 ℃ ~ + 140 ℃
Temperatura przechowywania  -40 ℃ ~ + 140 ℃
Ciśnienie ochronne 800 kPa
Ciśnienie rozrywające 1 200 kPa
Miejsce pracy Samochodowy kolektor dolotowy
Interfejs elektryczny TYC01-1718645-1 (konfigurowalny)
Poziom ochrony IP65 zgodnie z GB4208-2008
Materiał obudowy PBT + 30%GF
Napięcie zasilania 5,0 ± 0,25 V prądu stałego
Napięcie wyjściowe

0,5 ~ 4,5 V DC (regulowane w zakresie 5 V)

Lub wynik wysłanego protokołu

Niski poziom dokręcenia wyjściowego

8% VCC (konfigurowalny)

Wysoki poziom dokręcania wyjściowego

92% VCC (konfigurowalny)

Prąd zasilania 15 mA (maksymalnie)
Czas reakcji wyjścia <10 ms
Ochrona przed przepięciami 16 V prądu stałego, 5 min
Ochrona contre les court-circuits Tak
EMC (150 kHz ~ 2,5 GHz) 50 V / m
EMC (80 MHz ~ 3 GHz) 100 V / m
ESD  15 KV

Te produkty mogą interesują Cię