
Czujnik ciśnienia do klimatyzacji samochodowej
- Złącze M12 x 1,2-6g
- -30 do +130 ° C
- 8,75 ~ 148,75 PSi A
- Różne środowisko
Nasz czujnik ciśnienia klimatyzacji samochodowej monitoruje ciśnienie w czasie rzeczywistym czynnik chłodniczy, umożliwiając ECU optymalizację strategii sterowania, zmniejszając prędkość biegu jałowego i oszczędzając energię. Z dużą precyzją ECU może zapewniają optymalną kontrolę układu klimatyzacji.
Wybierz między Interfejs wyjścia PWM lub napięcia zgodnie z Twoimi potrzebami. Wyposażony w konstrukcję Kondensator ceramicznyczujnik ten zapewnia szybką reakcję i wysoką kompatybilność z mediami pomiarowymi.
Ciśnienie operacyjne | 0 ~ 3,6 MpaA (zakres można regulować) |
dokładność |
±1,0%FS (liniowość, histereza, powtarzalność, kalibracja) Całkowity zakres błędu: ±1,5% FS (-20℃~+85℃) ±2,5% pełnej skali (-40℃~+135℃) |
Temperatura pracy | -40 ℃ ~ + 135 ℃ |
Temperatura przechowywania | -40 ℃ ~ + 150 ℃ |
Ciśnienie ochronne | 9,2 MPaG |
Ciśnienie rozrywające | 13,8 MPaG |
Miejsce pracy | HFC134a, olej PAG |
Długość życia | 5 milionów pełnych cykli |
wibracje | 11 g (50 ~ 2000 Hz) |
Interfejs elektryczny | YAZAKI RK03FB |
Poziom ochrony | IP69K |
Materiał obudowy | stop aluminium A6061-T6 |
Podłączenie ciśnieniowe | 3 / 8-24UNF-2A |
Napięcie zasilania | 5,0 ± 0,25 V prądu stałego |
Napięcie wyjściowe | 0,5 ~ 4,5 V DC (regulowane w zakresie 5 V) |
Prąd zasilania | 10 mA (maksymalnie) |
Impedancja obciążenia | 10 KΩ (typowo) |
Czas reakcji wyjścia | 3 mS |
Ochrona contre les court-circuits | Tak |
ESD | 15 KV |