Samochodowy czujnik różnicy ciśnień
Cechy produktu Samochodowy czujnik różnicy ciśnień
Prezentacja produktu
Czujnik różnicy ciśnień stosowany w silnikach samochodowych, Monitoruje w czasie rzeczywistym różnicę ciśnień pomiędzy przednimi i tylnymi kanałami cząstek spalin. Zintegrowany z elektroniczną jednostką sterującą (ECU), optymalizuje strategie kontroli w celu ograniczenia szkodliwych emisji i zapewnienia zgodności z normami emisji. Ten produkt wykorzystuje zaawansowana technologia MEMS, oparty na chipie czujnika ciśnienia MEMS z efektem piezorezystancyjnym i a Układ ASIC wysokowydajne kondycjonowanie sygnału. Oferuje wysoką precyzję, szybką reakcję, zwiększoną niezawodność i niezwykłą stabilność, a jednocześnie jest ekonomiczny.
Cechy
Ciśnienie operacyjne | 0 ~ 50 kPaG (zakres można regulować) |
dokładność |
±1,0% pełnego zakresu Całkowity zakres błędu: ±1,0% FS (-20℃~+85℃) ±1,5% pełnej skali (-40℃~+140℃) |
Temperatura pracy | -40 ℃ ~ + 140 ℃ |
Temperatura przechowywania | -40 ℃ ~ + 140 ℃ |
Ciśnienie ochronne | 100 kPaG |
Ciśnienie rozrywające | 150 kPaG |
Miejsce pracy | wydech samochodowy |
Długość życia | ponad milion razy |
wibracje | 10 g (50 Hz-2 Hz) |
Poziom ochrony | IP69K |
Materiał obudowy | PBT + 30%GF |
Napięcie zasilania | 5,0 ± 0,25 V prądu stałego |
Napięcie wyjściowe | 0,5 ~ 4,5 V DC (regulowane w zakresie 5 V) |
Prąd zasilania | <10 mA |
Czas reakcji wyjścia | <10 ms |
Ochrona przed przepięciami | 16 V DC |
Odwróć napięcie | -14 V prądu stałego |
Ochrona contre les court-circuits | Tak |
EMC (150 kHz ~ 2,5 GHz) | 50 V / m |
EMC (80 MHz ~ 3 GHz) | 100 V / m |
ESD | 15 KV |