Zadzwoń: + 33 2 33 61 16 70

CZUJNIKI TEMPERATURY W OBUDOWIE ∅ 4 MM, GWINT M10x1,5

referencje GKTR030R

Typ czujnika KTR 030A KTR 030F

Wrażliwy element typu wszystkie typy

Różnica temperatur

-30 ° C do 150 ° C (może być ograniczona typem czujnika, do ustalenia w dokumentacji gwarancyjnej)

Stopień ochrony IP 67 zgodnie z EN 60529

Średnica koperty 4 ± 0,1 mm 5,7 ± 0,1 mm

Długość obudowy L 10 do 100 mm

Wątek / OK

M 10 x 1,5 / OK 12 M 12 x 1,5 / OK

Materiał obudowy stal nierdzewna DIN 1.4301

Przewód wejściowy silikonowy ekranowany 2x0,14 mm2 / 4x0,15 mm2 silikonowy ekranowany 2x0,5 mm2 / 4x0,25 mm2

Rezystancja drutu

0,254Ω 0,07Ω

na 1 m kabla do podłączenia 2-przewodowego

Czas odpowiedzi τ0,5 <5 s τ0,5 <73 s

(w bieżącej wodzie przy 0,4 ms-1)

Rezystancja izolacji

> 200 MΩ przy 500 VDC, temperatura 25 ° C ± 3 ° C, wilgotność <80%

Cechy produktu CZUJNIKI TEMPERATURY W OBUDOWIE ∅ 4 MM, GWINT M10x1,5

Rezystancyjne czujniki temperatury KTR 030A i KTR 030F przeznaczone są do pomiaru temperatury substancji gazowych lub ciekłych. W segmencie zastosowań pojazdów szynowych służą do pomiaru temperatury powietrza w klimatyzatorach samochodów i przedziałach pasażerskich pociągów w celu regulacji temperatury w przestrzeniach pasażerskich.

Zakres temperatur wynosi od -30 ° C do 150 ° C i nie należy przekraczać tych granic nawet przez krótki czas. Czujniki te mogą być stosowane we wszystkich systemach sterowania kompatybilnych z typami elementów detekcyjnych wyszczególnionych w tabeli parametrów technicznych. Czujniki te mają stopień ochrony IP 67 zgodnie z normą EN 60529 z późniejszymi zmianami. Konstrukcja prętowa pozwala na zastosowanie czujników do bezpośredniego pomiaru temperatury w rurociągach i jednocześnie zapewnia szybką reakcję czujnika na zmiany temperatury w porównaniu z czujnikami z osłoną termometryczną.

Czujniki te są przeznaczone do pracy w środowisku nieagresywnym chemicznie.

TESTY, DEKLARACJA, KALIBRACJE

Badania typu przeprowadza jednostka notyfikowana zgodnie z normą EN 50155 z późniejszymi zmianami, Zastosowania kolejowe - Wyposażenie elektroniczne taboru, art. 12.2.9, 12.2.11

- Test izolacji zgodnie z EN 50155, z późniejszymi zmianami

- Testy na wstrząsy i wibracje zgodnie z EN 61373, z późniejszymi zmianami

Wyrób spełnia parametry zgodne z normą EN 45545-2, z późniejszymi zmianami, Ochrona przeciwpożarowa pojazdów szynowych - Część 2: Wymagania dotyczące odporności materiałów i elementów na ogień.

- zmienna konstrukcja pręta - długość L

- możliwość zmiany nici

- Wiodąca w swojej klasie precyzja (z wyjątkiem Ni 10000/5000, Ni 10000/6180, T1 = Ni 2226, NTC 20 kΩ)

- możliwość lakierowania niestandardowych czujników temperatury (DALLAS, TSiC, KTY, SMT, TC itp.)

- możliwość dołączenia dwóch czujników

- możliwość podłączenia 3-przewodowego lub 4-przewodowego

Te produkty mogą interesują Cię