Europa: + 33 2 33 61 16 70 | Ameryka: +1 438 800 6104

Specjalna kolejowa sonda temperatury powietrza KPTS 410

referencje GKPTS410R

Dostawa w ciągu 3 do 5 tygodni

Typ czujnika KPTS 410A i KPTS 410B

Typ elementu czułego Pt 50/3850 i Pt 50/3850, wyjście Pt 100/3850

Różnica temperatur

-40 ° C do 100 ° C

Stopień ochrony IP 65 zgodnie z EN 60529

Średnica trzpienia 6 ± 0,1 mm

Długość pręta

25 milimetrów

Materiał trzpienia stal nierdzewna DIN 1.4301

Materiał głowicy przyłączeniowej

LEXAN (zgodny z normą EN 45545-2)

Czas odpowiedzi τ0,5 <9 s (w bieżącej wodzie przy 0,4 ms-1)

Rezystancja izolacji

> 200 MΩ przy 500 VDC, temperatura 25 ° C ± 3 ° C, wilgotność <80%

Średnia żywotność ≈ MTTF * 1,2 x 105 h - na podstawie obliczeń teoretycznych

* W warunkach środowiskowych i operacyjnych określonych w zatwierdzonej metodologii testów.

Testy

Testy wstrząsowe i wibracyjne

kategoria 1, klasa B zgodnie z EN 61373

Test izolacji 4 kVDC przez 1 minutę zgodnie z EN 50155

Odporność na ogień

zgodnie z EN 45545 (możliwe zgodnie z NFPA 130)

Cechy produktu Specjalna kolejowa sonda temperatury powietrza KPTS 410

Specjalny zestaw czujników temperatury KPTS 410A i KPTS 410B został opracowany do pomiaru temperatury powietrza w szafach akumulatorów żelowych wagonów szybkobieżnych w segmencie zastosowań pojazdów szynowych. Dzięki dopasowanemu położeniu szaf bateryjnych są one połączone szeregowo z elementem oceniającym, wskazującym średnią temperaturę w obu szafach. Szeregowe połączenie KPTS 410A i KPTS 410B umożliwia wewnętrzną konfigurację zacisków głowicy KPTS 410B tak, że nie ma potrzeby stosowania specjalnego elementu łączącego. Listwa zaciskowa Free Wago 222 jest częścią czujnika temperatury KPTS 410B i służy do podłączenia ekranu kabla wejściowego i kabla połączeniowego.

Czujniki składają się z plastikowej głowicy, w której umieszczona jest płytka drukowana z listwą zaciskową do podłączenia kabla zasilającego lub szeregowego połączenia dwóch czujników oraz z prętem ze stali nierdzewnej, w którym znajduje się czujnik temperatury. Czujniki można stosować we wszystkich systemach sterowania kompatybilnych z typami elementów detekcyjnych wyszczególnionych w tabeli parametrów technicznych. Czujnik spełnia stopień ochrony IP 65 zgodnie z normą EN 60529 z późniejszymi zmianami.

Czujniki są przeznaczone do pracy w środowisku nieagresywnym chemicznie.

TESTY, DEKLARACJA, KALIBRACJE

Badania typu przeprowadza jednostka notyfikowana zgodnie z normą EN 50155 z późniejszymi zmianami, Zastosowania kolejowe - Wyposażenie elektroniczne taboru, art. 12.2.9, 12.2.11

- Test izolacji zgodnie z EN 50155, z późniejszymi zmianami

- Testy na wstrząsy i wibracje zgodnie z EN 61373, z późniejszymi zmianami

Wyrób spełnia parametry zgodne z normą EN 45545-2, z późniejszymi zmianami, Ochrona przeciwpożarowa pojazdów szynowych - Część 2: Wymagania dotyczące odporności materiałów i elementów na ogień. Mogą być dostarczane z materiałami zgodnymi z normą przeciwpożarową NFPA 130 z późniejszymi zmianami.

- zmienna konstrukcja pręta - długość L

Te produkty mogą interesują Cię

Dostawa w ciągu 3 do 5 tygodni
CZUJNIK TEMPERATURY KTG 6 M6, OK 12

CZUJNIK TEMPERATURY KTG 6 M6, OK 12

Typ czujnika KTG 6 / R KTG 6E / R Element czuły typ Pt, Ni, NTC, TCx Zakres temperatur -40 ° C do 120 ° C ...
Dostawa w ciągu 3 do 5 tygodni
POMIAR TEMPERATURY ŁOŻYSK OSI

POMIAR TEMPERATURY ŁOŻYSK OSI

Rodzaj czułego elementu: wszystkie typy Różnica temperatur: -40 ° C do 120 ° C (zakres pomiarowy można rozszerzyć - v ...