Zadzwoń: + 33 2 33 61 16 70

SONDA DO POMIARU TEMPERATURY ŁOŻYSK OSI KTR 167 R

referencje GKTR 167RR

Rodzaj czujnika: KTR 167/R

Rodzaj wrażliwego elementu:  wszystkie typy

Różnica temperatur: -40°C do 120°C (możliwość rozszerzenia zakresu pomiarowego - patrz modyfikacja)

Znak ochronny: IP 68 (1 bar) zgodnie z EN 60529

Średnica koperty:  45x50x30mm / R162 + 4

Materiał obudowy:  stal nierdzewna DIN 1.4301

Kabel wejściowy:

- Ekranowany RADOX 2 x 0,5 mm2

- Ekranowany RADOX 4 x 0,5 mm2

Rezystancja drutu: 0,07 Ω dla 1 m kabla przy połączeniu 2-przewodowym

Złącze: HARTING Han 3A-F

Rura ochronna: PA12, NW12 / RLTPF12B, mogą być inne

Rezystancja izolacji: > 200 MΩ przy 500 VDC, temperatura 25 ° C ± 3 ° C i wilgotność <80%

Przeciętne życie ≈ MTTF * 1,95 x 106 godz

* W warunkach środowiskowych i operacyjnych określonych w zatwierdzonej metodologii testów.

Testy:

Testy na wstrząsy i wibracje: kategoria 3, klasa B zgodnie z EN 61373

Test izolacji: 4 kVDC przez 1 minutę zgodnie z EN 50155

Odporność na ogień : zgodnie z EN 45545

Cechy produktu SONDA DO POMIARU TEMPERATURY ŁOŻYSK OSI KTR 167 R

Rezystancyjny czujnik temperatury KTR 167 / R przeznaczony jest do pomiaru temperatury ciał stałych. W segmencie zastosowań pojazdów szynowych przewiduje się pomiar temperatury łożysk osi wagonów. Konfiguracja czujnika polega na uzyskaniu wymaganej odporności całej konstrukcji, zwłaszcza na wibracje i wstrząsy.

Zakres temperatur to -40°C do 120°C i limitów tych nie należy przekraczać nawet przez krótki czas. Czujnik może być stosowany do wszystkich systemów sterowania zgodnych z typami elementów detekcyjnych wymienionymi w tabeli parametrów technicznych. Czujnik jest zgodny ze stopniem ochrony IP 68 (1 bar) zgodnie z normą EN 60529 z późniejszymi zmianami.

Czujnik jest przeznaczony do pracy w środowisku nieagresywnym chemicznie.

TESTY, DEKLARACJA, KALIBRACJE

Badania typu przeprowadza jednostka notyfikowana zgodnie z normą EN 50155 z późniejszymi zmianami, Zastosowania kolejowe - Wyposażenie elektroniczne taboru, art. 12.2.9, 12.2.11

- Test izolacji zgodnie z EN 50155, z późniejszymi zmianami

- Testy na wstrząsy i wibracje zgodnie z EN 61373, z późniejszymi zmianami

Wyrób spełnia parametry zgodne z normą EN 45545-2, z późniejszymi zmianami, Ochrona przeciwpożarowa pojazdów szynowych - Część 2: Wymagania dotyczące odporności materiałów i elementów na ogień.

- zmienna konstrukcja pręta - długość L

- Wiodąca w swojej klasie precyzja (z wyjątkiem Ni 10000/5000, Ni 10000/6180, T1 = Ni 2226, NTC 20 kΩ)

- możliwość lakierowania niestandardowych czujników temperatury (DALLAS, TSiC, KTY, SMT, TC itp.)

W przypadku zmiany ekranowanego przewodu silikonowego (niezgodny z normą EN 45545-2):

- zakres temperatur -50 ° C do 150 ° C

Te produkty mogą interesują Cię