Zadzwoń: + 33 2 33 61 16 70

POMIAR TEMPERATURY ŁOŻYSK OSI

referencje GKTR 156 / RR

Rodzaj wrażliwego elementu: wszystkie typy

Różnica temperatur: -40 ° C do 120 ° C (zakres pomiarowy można rozszerzyć - patrz modyfikacje)

Znak ochronny:  IP 68 (1 bar) zgodnie z EN 60529

Średnica koperty:  15,9 ± 0,05 mm

Długość koperty:  L 10 do 100 mm

Materiał obudowy:  stal nierdzewna DIN 1.4301

Kabel wejściowy: 

- Ekranowany RADOX 2 x 0,5 mm2

- Ekranowany RADOX 4 x 0,5 mm2

Rezystancja drutu: 0,07 Ω dla 1 m kabla przy połączeniu 2-przewodowym

Rura ochronna: PA12, NW12 / RLTPF12B, mogą być inne

Rezystancja izolacji: > 200 MΩ przy 500 VDC, temperatura 25 ° C ± 3 ° C i wilgotność <80%

Przeciętne życie ≈ MTTF * 1,95 x 106 godz

* W warunkach środowiskowych i operacyjnych określonych w zatwierdzonej metodologii testów.

 

TESTY:

Testy na wstrząsy i wibracje: kategoria 3, klasa B zgodnie z EN 61373

Test izolacji: 4 kVDC przez 1 minutę zgodnie z EN 50155

Odporność na ogień : zgodnie z EN 45545

Cechy produktu POMIAR TEMPERATURY ŁOŻYSK OSI

Opis i zastosowanie:

Rezystancyjny czujnik temperatury KTR 156 / R przeznaczony jest do pomiaru temperatury ciał stałych. W segmencie zastosowań pojazdów szynowych przewiduje się pomiar temperatury łożysk osi wagonów. Konfiguracja czujnika polega na uzyskaniu wymaganej odporności całej konstrukcji, zwłaszcza na wibracje i wstrząsy.

Zakres temperatur wynosi od -40 ° C do 120 ° C i granice te nie powinny być przekraczane nawet przez krótki czas. Czujniki można stosować we wszystkich systemach sterowania kompatybilnych z typami elementów detekcyjnych wyszczególnionych w tabeli parametrów technicznych. Czujnik jest zgodny ze stopniem ochrony IP 68 (1 bar) zgodnie z normą EN 60529 z późniejszymi zmianami.

Czujnik jest przeznaczony do pracy w środowisku nieagresywnym chemicznie.

TESTY, DEKLARACJA, KALIBRACJE:

Badania typu przeprowadza jednostka notyfikowana zgodnie z normą EN 50155 z późniejszymi zmianami, Zastosowania kolejowe - Wyposażenie elektroniczne taboru, art. 12.2.9, 12.2.11

- Test izolacji zgodnie z EN 50155, z późniejszymi zmianami

- Testy na wstrząsy i wibracje zgodnie z EN 61373, z późniejszymi zmianami

Wyrób spełnia parametry zgodne z normą EN 45545-2, z późniejszymi zmianami, Ochrona przeciwpożarowa pojazdów szynowych - Część 2: Wymagania dotyczące odporności materiałów i elementów na ogień.

- zmienna konstrukcja pręta - długość L

- Wiodąca w swojej klasie precyzja (z wyjątkiem Ni 10000/5000, Ni 10000/6180, T1 = Ni 2226, NTC 20 kΩ)

- możliwość lakierowania niestandardowych czujników temperatury (DALLAS, TSiC, KTY, SMT, TC itp.)

W przypadku zmiany ekranowanego przewodu silikonowego (niezgodny z normą EN 45545-2):

- zakres temperatur -50 ° C do 150 ° C

Te produkty mogą interesują Cię