
Cechy produktu CZUJNIK TEMPERATURY I WILGOTNOŚCI WEWNĘTRZNEJ Z WYJŚCIEM PROTOKOŁU CAN (CANopen)
Czujnik temperatury i wilgotności względnej KSTH 104 przeznaczony jest do pomiaru temperatury i wilgotności względnej powietrza w pomieszczeniach chronionych przed wodą. W segmencie zastosowań pojazdów szynowych służy do pomiaru dwóch zmiennych w przedziałach pasażerskich pociągów i wagonów i jest częścią systemu kontroli temperatury i wilgotności względnej.
Czujnik temperatury i wilgotności względnej KSTH 104 składa się z żebrowanej głowicy z tworzywa sztucznego, w której umieszczona jest płytka drukowana z poszczególnymi czujnikami i konwerterem w celu nawiązania komunikacji przez magistralę CAN. Temperatura i wilgotność względna są mierzone wspólnym czujnikiem wewnętrznym, którego sygnał jest przetwarzany w mikroprocesorze i konwertowany na sygnał wyjściowy CANopen o specyfikacji CiA DS 301. Czujniki spełniają stopień ochrony IP 30 zgodnie z EN 60529. Odpowiednia konstrukcja i wysokiej jakości materiały sprawiają, że czujnik nie przeszkadza nawet we wnętrzach o wysokich wymaganiach estetycznych. Do wyboru kolor skrzynki biały lub szary.
Czujnik temperatury i wilgotności względnej KSTH 104 jest przeznaczony do pracy w środowisku nieagresywnym chemicznie; jego użycie musi być dobrane zgodnie z temperaturą i odpornością chemiczną poszczególnych czujników. Warunki pracy niezbędne do prawidłowego działania to:
- Temperatura otoczenia w pobliżu czujnika: -40 do 80 ° C
- Wilgotność względna otoczenia: od 0 do 95% (wilgotność bez kondensacji)
- Ciśnienie atmosferyczne: 87 do 106 kPa
TESTY, DEKLARACJA, KALIBRACJE
Badania typu przeprowadza jednostka notyfikowana zgodnie z normą EN 50155 z późniejszymi zmianami, Zastosowania kolejowe - Wyposażenie elektroniczne taboru, art. 12.2.9, 12.2.11
- Kompatybilność elektromagnetyczna zgodnie z EN 50121-3-2, ze zmianami
- Test izolacji zgodnie z EN 50155, z późniejszymi zmianami
- Testy na wstrząsy i wibracje zgodnie z EN 61373, z późniejszymi zmianami
Wyrób spełnia parametry zgodne z normą EN 45545-2, z późniejszymi zmianami, Ochrona przeciwpożarowa pojazdów szynowych - Część 2: Wymagania dotyczące odporności materiałów i elementów na ogień. Materiały spełniają również wymagania normy przeciwpożarowej NFPA 130 z późniejszymi zmianami.
Te produkty mogą interesują Cię

