Cechy produktu CZUJNIKI TEMPERATURY, WILGOTNOŚCI WZGLĘDNEJ, CIŚNIENIA I CZĄSTEK STAŁYCH - MODBUS RS 485 KSTHPV 102
Czujnik temperatury, wilgotności względnej, ciśnienia atmosferycznego i LZO - KSTHPV 102 jest przeznaczony do pomiaru stężenia dwutlenku węgla, temperatury powietrza, wilgotności względnej powietrza, ciśnienia atmosferycznego i stężenia lotnych związków organicznych. W segmencie zastosowań pojazdów szynowych służy do pomiaru wszystkich zmiennych w przedziałach pasażerskich składów pociągów i wagonów i jest częścią systemu kontroli temperatury, wilgotności względnej, ciśnienia atmosferycznego i jakości powietrza.
Czujnik temperatury, wilgotności względnej, ciśnienia atmosferycznego i VOC KSTHPV 102 składa się z żebrowanej głowicy z tworzywa sztucznego zawierającej płytkę drukowaną z poszczególnymi czujnikami i konwerter do komunikacji poprzez magistralę RS 485. Temperatura, wilgotność względna, ciśnienie atmosferyczne i LZO są mierzony przez wspólny wewnętrzny element czujnikowy, którego sygnał jest przetwarzany w mikroprocesorze i przetwarzany na sygnał wyjściowy MODBUS RTU. Czujnik temperatury, wilgotności względnej, ciśnienia atmosferycznego i LZO KSTHPV 102 spełnia stopień ochrony IP 30 zgodnie z CSN EN 60529. Przyjemna konstrukcja i wysokiej jakości materiały zapewniają, że czujnik temperatury, wilgotności względnej, ciśnienia atmosferycznego i LZO urządzenia KSTHPV 102 nie wydaje się nachalny nawet we wnętrzach o wysokich wymaganiach estetycznych. Do wyboru kolor skrzynki biały lub szary. Zaleca się montaż czujnika temperatury, wilgotności względnej, ciśnienia atmosferycznego i LZO KSTHPV 102 na ścianie wewnętrznej na wysokości 1,5 m, w miejscach poruszających się ludzi, nie narażonych na bezpośrednie działanie promieni słonecznych i nie narażonych na ciepło ze ścian, źródeł ciepła lub oświetlenie. Czujnik temperatury, wilgotności względnej, ciśnienia atmosferycznego i VOC KSTHPV 102 jest przeznaczony do pracy w środowisku nieagresywnym chemicznie; jego użycie powinno być dobrane w zależności od temperatury i odporności chemicznej głowicy i poszczególnych czujników. Prawidłowe działanie czujnika wymaga następujących warunków pracy:
Temperatura otoczenia wokół czujnika: -30 ° C do 70 ° C, krótkotrwale -40 do 80 ° C
Wilgotność względna otoczenia: od 0 do 95% (wilgotność bez kondensacji)
Ciśnienie atmosferyczne: od 87 do 110 kPa
TESTY, DEKLARACJA, KALIBRACJE
Badania typu przeprowadza jednostka notyfikowana zgodnie z normą EN 50155 z późniejszymi zmianami, Zastosowania kolejowe - Wyposażenie elektroniczne taboru, art. 12.2.9, 12.2.11
- Kompatybilność elektromagnetyczna zgodnie z EN 50121-3-2, ze zmianami
- Test izolacji zgodnie z EN 50155, z późniejszymi zmianami
- Testy na wstrząsy i wibracje zgodnie z EN 61373, z późniejszymi zmianami
Wyrób spełnia parametry zgodne z normą EN 45545-2, z późniejszymi zmianami, Ochrona przeciwpożarowa pojazdów szynowych - Część 2: Wymagania dotyczące odporności materiałów i elementów na ogień. Mogą być dostarczane z materiałami zgodnymi z normą przeciwpożarową NFPA 130 z późniejszymi zmianami.