
Cechy produktu TEMPERATURA WEWNĘTRZNA, WILGOTNOŚĆ WZGLĘDNA I CZUJNIK CO2 Z WYJŚCIEM PROTOKOŁU CAN (CAN open) KSTHC
Czujnik temperatury, wilgotności względnej i CO2 KSTHC 104 przeznaczony jest do pomiaru stężenia dwutlenku węgla, temperatury i wilgotności względnej powietrza w pomieszczeniach chronionych przed wodą. W segmencie zastosowań pojazdów szynowych służy do pomiaru wszystkich trzech zmiennych w przedziałach pasażerskich zespołów pociągów i wagonów i jest częścią systemu kontroli temperatury, wilgotności względnej i powietrza, stężenia CO2.
Czujnik temperatury, wilgotności względnej i CO2 KSTHC 104 składa się z żebrowanej głowicy z tworzywa sztucznego, w której znajduje się płytka drukowana z poszczególnymi czujnikami i konwerter w celu nawiązania komunikacji przez magistralę CAN. Temperatura i wilgotność względna są mierzone przez wspólny czujnik wewnętrzny, którego sygnał jest przetwarzany w mikroprocesorze i przekształcany na sygnał wyjściowy CANopen o specyfikacji CiA DS 301. Wartość CO2 jest mierzona przez moduł NDIR, którego sygnał cyfrowy jest również konwertowane na sygnał wyjściowy CANopen. W przypadku czujnika stężenia CO2 dostępna jest funkcja autokalibracji umożliwiająca ustawienie czujnika na minimalną wartość CO2 odpowiadającą poziomowi stężenia na zewnątrz.
Czujnik temperatury, wilgotności względnej i CO2 KSTHC 104 spełnia stopień ochrony IP 30 zgodnie z normą EN 60 529. Odpowiednia konstrukcja i wysokiej jakości materiały zapewniają, że czujnik nie będzie uciążliwy nawet w pomieszczeniach, wysokie wymagania estetyczne. Do wyboru kolor skrzynki biały lub szary.
Czujnik temperatury, wilgotności względnej i CO2 KSTHC 104 jest przeznaczony do pracy w środowisku nieagresywnym chemicznie; jego użycie powinno być dobrane do temperatury i odporności chemicznej głowicy i poszczególnych czujników. Warunki pracy niezbędne do ustalenia prawidłowego działania modułu CO2 są następujące:
- Temperatura otoczenia w pobliżu czujnika: od 0 do 45 ° C
- Wilgotność względna otoczenia: od 0 do 95% (wilgotność bez kondensacji)
- Ciśnienie atmosferyczne: 87 do 106 kPa
TESTY, DEKLARACJA, KALIBRACJE
Badania typu przeprowadza jednostka notyfikowana zgodnie z normą EN 50155 z późniejszymi zmianami, Zastosowania kolejowe - Wyposażenie elektroniczne taboru, art. 12.2.9, 12.2.11
- Kompatybilność elektromagnetyczna zgodnie z EN 50121-3-2, ze zmianami
- Test izolacji zgodnie z EN 50155, z późniejszymi zmianami
- Testy na wstrząsy i wibracje zgodnie z EN 61373, z późniejszymi zmianami
Wyrób spełnia parametry zgodne z normą EN 45545-2, z późniejszymi zmianami, Ochrona przeciwpożarowa pojazdów szynowych - Część 2: Wymagania dotyczące odporności materiałów i elementów na ogień. Mogą być dostarczane z materiałami zgodnymi z normą przeciwpożarową NFPA 130 z późniejszymi zmianami.
Te produkty mogą interesują Cię


WEWNĘTRZNE CZUJNIKI TEMPERATURY I CO2 Z WYJŚCIEM RS 485 KSTC102

TEMPERATURA WEWNĘTRZNA, WILGOTNOŚĆ WZGLĘDNA I CZUJNIK CO2 Z WYJŚCIEM RS 485 (MODBUS) KSTHC102
