
Cechy produktu TEMPERATURA WEWNĘTRZNA, WILGOTNOŚĆ WZGLĘDNA I CZUJNIK CO2 Z WYJŚCIEM RS 485 (MODBUS) KSTHC102
Czujnik temperatury, wilgotności względnej i CO2 KSTHC 102 przeznaczony jest do pomiaru stężenia dwutlenku węgla, temperatury i wilgotności względnej powietrza w pomieszczeniach chronionych przed wodą. W segmencie zastosowań w pojazdach kolejowych służy do pomiaru wszystkich trzech zmiennych w przedziałach pasażerskich zespołów pociągów i wagonów i jest częścią systemu kontroli temperatury, wilgotności względnej i powietrza, stężenia CO2.
Czujnik temperatury, wilgotności względnej i CO2 KSTHC 102 składa się z żebrowanej głowicy z tworzywa sztucznego, w której umieszczona jest płytka drukowana z poszczególnymi czujnikami i konwerterem w celu nawiązania komunikacji przez magistralę RS 485., A wilgotność względną mierzy wspólny czujnik wewnętrzny Sygnał jest przetwarzany w mikroprocesorze i zamieniany na sygnał wyjściowy MODBUS RTU. Wartość CO2 jest mierzona przez moduł NDIR, którego sygnał cyfrowy jest również przetwarzany na sygnał wyjściowy MODBUS RTU. W przypadku czujnika stężenia CO2 dostępna jest funkcja autokalibracji umożliwiająca ustawienie czujnika na minimalną wartość CO2 odpowiadającą poziomowi stężenia na zewnątrz. Czujnik temperatury, wilgotności względnej i CO2 KSTHC 102 spełnia stopień ochrony IP 30 zgodnie z CSN EN 60 529 v platném znění. Odpowiednia konstrukcja i wysokiej jakości materiał sprawiają, że czujnik nie przeszkadza nawet w pomieszczeniach o wysokich wymaganiach estetycznych. Do wyboru kolor skrzynki biały lub szary.
Czujnik temperatury, wilgotności względnej i CO2 KSTHC 102 jest przeznaczony do pracy w środowisku nieagresywnym chemicznie; jego użycie powinno być dobrane do temperatury i odporności chemicznej głowicy i poszczególnych czujników. Warunki pracy niezbędne do ustalenia prawidłowego działania modułu CO2 są następujące:
- Temperatura otoczenia w pobliżu czujnika: od 0 do 45 ° C
- Wilgotność względna otoczenia: od 0 do 95% (wilgotność bez kondensacji)
- Ciśnienie atmosferyczne: 87 do 106 kPa
TESTY, DEKLARACJA, KALIBRACJE
Badania typu przeprowadza jednostka notyfikowana zgodnie z normą EN 50155 z późniejszymi zmianami, Zastosowania kolejowe - Wyposażenie elektroniczne taboru, art. 12.2.9, 12.2.11
- Kompatybilność elektromagnetyczna zgodnie z EN 50121-3-2, ze zmianami
- Test izolacji zgodnie z EN 50155, z późniejszymi zmianami
- Testy na wstrząsy i wibracje zgodnie z EN 61373, z późniejszymi zmianami
Wyrób spełnia parametry zgodne z normą EN 45545-2, z późniejszymi zmianami, Ochrona przeciwpożarowa pojazdów szynowych - Część 2: Wymagania dotyczące odporności materiałów i elementów na ogień. Mogą być dostarczane z materiałami zgodnymi z normą przeciwpożarową NFPA 130 z późniejszymi zmianami.
Te produkty mogą interesują Cię


WEWNĘTRZNE CZUJNIKI CO2 Z WYJŚCIEM 4 do 20 mA KSC 500

WEWNĘTRZNE CZUJNIKI CO2 Z WYJŚCIEM 0-10 V.
