
Czujnik ciśnienia w układzie wspomagania kierownicy
Cechy produktu Czujnik ciśnienia w układzie wspomagania kierownicy
Rysunek techniczny | ![]() |
Ciśnienie robocze |
0 ~ 10.6MPa (zakres regulacji) |
dokładność |
± 1,0% FS (liniowa, histereza, powtarzalność) |
Pełne pasmo błędów |
± 3,0% pełnej skali (od -30 ° C do + 100 ° C) - Dostępna jest inna wersja o wysokiej precyzji |
Temperatura pracy |
-35 ° C ~ + 120 ° C |
Temperatura przechowywania |
-40 ° C ~ + 150 ° C |
Ciśnienie ochronne |
15.9Mpa |
Ciśnienie rozrywające |
20Mpa |
Płyn pomiarowy |
olej hydrauliczny |
Długość życia |
3 milionów pełnych cykli |
Wibracja |
11 g (50 ~ 2000 Hz) |
Interfejs elektryczny |
YAZAKI RK03FB |
Poziom ochrony |
IP65 |
Materiał obudowy |
SWRCH22A-DA |
Podłączenie ciśnieniowe |
M12x125 |
Napięcie zasilania |
5.0 ± 0.25 V DC |
Napięcie wyjściowe |
0.5 ~ 4.5VDC (regulowane w zakresie 5V) |
Prąd zasilania |
10 mA (maksymalnie) |
Impedancja obciążenia |
10KΩ |
Czas odpowiedzi wyjścia |
3mS |
Ochrona przed przepięciami |
40VDC |
Odwróć napięcie |
-40 VDC |
Ochrona contre les court-circuits |
tak |
EMC (512 MHz - 1 GHz) |
50 V / m |
EMC (1 MHz - 512 MHz) |
100 V/m² |
ESD |
15KV |