Zadzwoń: + 33 2 33 61 16 70

Czujnik ciśnienia w układzie wspomagania kierownicy

Ten czujnik ciśnienia układu wspomagania kierownicy wykrywa wartość wysokiego ciśnienia oleju w lewej lub prawej komorze cylindra, gdy kierownica obraca się i przekazuje uzyskane dane do ECU w celu sterowania pompą oleju układu kierowniczego. W tym samym czasie olej pod wysokim ciśnieniem popycha cylinder, dzięki czemu kierownica jest lżejsza, a siła wymagana do sterowania kierownicą jest zmniejszona.Produkt charakteryzuje się wysoką niezawodnością, długą żywotnością i nadaje się do pracy w trudnych warunkach motoryzacyjnych.

Cechy produktu Czujnik ciśnienia w układzie wspomagania kierownicy

Rysunek techniczny Schemat czujnika ciśnienia wspomagania kierownicy
Ciśnienie robocze

0 ~ 10.6MPa (zakres regulacji)

dokładność

± 1,0% FS (liniowa, histereza, powtarzalność)

Pełne pasmo błędów

± 3,0% pełnej skali (od -30 ° C do + 100 ° C) - Dostępna jest inna wersja o wysokiej precyzji

Temperatura pracy

-35 ° C ~ + 120 ° C

Temperatura przechowywania

-40 ° C ~ + 150 ° C

Ciśnienie ochronne

15.9Mpa

Ciśnienie rozrywające

20Mpa

Płyn pomiarowy

olej hydrauliczny

Długość życia

3 milionów pełnych cykli

Wibracja

11 g (50 ~ 2000 Hz)

Interfejs elektryczny

YAZAKI RK03FB

Poziom ochrony

IP65

Materiał obudowy

SWRCH22A-DA

Podłączenie ciśnieniowe

M12x125

Napięcie zasilania

5.0 ± 0.25 V DC

Napięcie wyjściowe

0.5 ~ 4.5VDC (regulowane w zakresie 5V)

Prąd zasilania

10 mA (maksymalnie)

Impedancja obciążenia

10KΩ

Czas odpowiedzi wyjścia

3mS

Ochrona przed przepięciami

40VDC

Odwróć napięcie

-40 VDC

Ochrona contre les court-circuits

tak

EMC (512 MHz - 1 GHz)

50 V / m

EMC (1 MHz - 512 MHz)

100 V/m²

ESD

15KV