Cechy produktu Czujnik ciśnienia do klimatyzacji samochodowej - Złącze żeńskie
Ten czujnik ciśnienia do klimatyzacji samochodowej może mierzyć ciśnienie czynnika chłodniczego w układzie klimatyzacji w celu monitorowania w czasie rzeczywistym przez ECU, optymalizować sterowanie systemem, zmniejszać prędkość biegu jałowego i oszczędzać energię.
Złącze żeńskie czujnika ciśnienia | |
Rysunek techniczny | ![]() |
Ciśnienie robocze |
0 ~ 4.6Mpa (regulowany zakres) |
dokładność |
± 1,0% FS (liniowa, histereza, powtarzalność, kalibracja) |
Pełne pasmo błędów |
± 1,5% pełnej skali (-20 ° C do + 85 ° C) lub ± 2,5% FS (-40 ° C ~ + 135 ° C) |
Temperatura pracy |
-40 ° C ~ + 135 ° C |
Temperatura przechowywania |
-40 ° C ~ + 150 ° C |
Ciśnienie ochronne |
9.2Mpa |
Ciśnienie rozrywające |
13.8Mpa |
Płyn pomiarowy |
HFC134a, olej PAG |
Długość życia |
5 milionów pełnych cykli |
Wibracja |
11 g (50 ~ 2000 Hz) |
Interfejs elektryczny |
Packard #12065287 |
Poziom ochrony |
IP65 |
Materiał obudowy |
stop aluminium A6061-T6 |
Podłączenie ciśnieniowe |
7/16-20UNF-2B |
Napięcie zasilania |
5.0 ± 0.25 V DC |
Napięcie wyjściowe |
0.5 ~ 4.5VDC (regulowane w zakresie 5V) |
Prąd zasilania |
10 mA (maksymalnie) |
Impedancja obciążenia |
10KΩ |
Czas odpowiedzi wyjścia |
3mS |
Ochrona przed przepięciami |
16VDC |
Odwróć napięcie |
-14 VDC |
Ochrona contre les court-circuits |
tak |
EMC (512 MHz - 1 GHz) |
50 V / m |
EMC (1 MHz - 512 MHz) |
100 V/m² |
ESD |
15KV |