

Czujnik ciśnienia w układzie wspomagania kierownicy
Cechy produktu Czujnik ciśnienia w układzie wspomagania kierownicy
Prezentacja produktu
Czujnik ciśnienia układu wspomagania kierownicy monitoruje i reguluje ciśnienie oleju pod wysokim ciśnieniem krążący w lewej lub prawej komorze cylindra mocy, gdy obracana jest kierownica.
Dane są następnie przesyłane do ECU do sterowania wysokociśnieniową pompą oleju układu kierowniczego. Jednocześnie kierownica oddziałuje na wysokociśnieniowy cylinder napędowy oleju, ułatwiając kierowanie i zmniejszając wysiłek wymagany do manewrowania.
Produkt posiada dobra niezawodność i długą żywotność i nadaje się do pracy w trudnych warunkach układu samochodowego.
Cechy
Ciśnienie operacyjne | 0 ~ 10,6 MPaG (regulowany zakres) |
dokładność |
±1,0%FS (liniowość, histereza, powtarzalność) Całkowity zakres błędu: ±3,0% FS (-35℃~+120℃) Dostępna jest również wersja o wysokiej precyzji |
Temperatura pracy | -35 ℃ ~ + 120 ℃ |
Temperatura przechowywania | -40 ℃ ~ + 150 ℃ |
Ciśnienie ochronne | 15,9 MPaG |
Ciśnienie rozrywające | 20 MPaG |
Miejsce pracy | olej hydrauliczny |
Długość życia | 3 milionów pełnych cykli |
wibracje | 11 g (50 ~ 2000 Hz) |
Interfejs elektryczny | YAZAKI RK03FB |
Poziom ochrony | IP69K |
Materiał obudowy | SWRCH22A-DA |
Podłączenie ciśnieniowe | M12 x 1,25 |
Napięcie zasilania | 5,0 ± 0,25 V prądu stałego |
Napięcie wyjściowe | 0,5 ~ 4,5 V DC (regulowane w zakresie 5 V) |
Prąd zasilania | 10 mA (maksymalnie) |
Impedancja obciążenia | 10 KΩ (typowo) |
Czas reakcji wyjścia | 3 mS |
Ochrona przed przepięciami | 40 V DC |
Odwróć napięcie | -40 V DC |
Ochrona contre les court-circuits | Tak |
ESD | 15 KV |
EMC (512 MHz do 1 GHz) | 50 V / m |
EMC (1 MHz do 512 MHz) | 100 V / m |
Te produkty mogą interesują Cię
